Termeni si Conditii

Definitii

BRISE, bfdan.nemesis.ro, numit in continuare BRISE, este brandul Brise Trading SRL, organizata in baza legii romane, cu sediul in CONSTANTA, Bd. Mamaia nr 286, Constanta, cod de identificare fiscala RO12809855, inregistrata la Registrul Comertului sub nr J13/818/2000, avand deschis contul in lei RO63BACX0000000782087000 la UniCredit Bank.

  • toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
  • continutul oricarui buletin informativ sau e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre BRISE prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al BRISE UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de BRISE intr-o anumita perioada;
  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care BRISE are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • date referitore la BRISE, sau alte date privilegiate ale acesteia.

SERVICIU - serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITE-ULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic).

UTILIZATOR - Persoana fizica sau juridica de drept public sau privat care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre BRISE si acesta.

CONT - ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur UTILIZATOR accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU.

CLIENT - Persoana fizica sau juridica de drept public sau privat care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre BRISE si acesta, sau persoana fizica sau juridica care beneficiaza de pe urma produselor si/sau serviciilor oferite de BRISE si achizitionate de catre acesta prin folosirea SERVICIULUI

DOCUMENT - prezentele Termeni si Conditii

BULETIN INFORMATIV / NEWSLETTER - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre BRISE intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea BRISE cu referire la informatiile continute de acesta.

TRANZACTIE – incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre BRISE catre Client indiferent de modalitatea de livrare.

CONTRACT la distanta - conform definitiei cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014.

1. Politica Generala

Acest document stabileste termenii si conditiile de utilizare ai siteului/continutului/serviciului de catre utilizator sau client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre BRISE si acesta.

  • 1.1 Accesul la serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public bfdan.nemesis.ro.
  • 1.2 Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, continutului/serviciului, implica aderarea utilizatorului sau clientului la prezentele termene si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.
  • 1.3 Prin folosirea siteului/continutului/serviciului, Utilizatorul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse siteului, continutului, serviciului, BRISE sau oricarui tert cu care BRISE are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
  • 1.4 In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru document:
    • 1.4.1 Acesta renunta la: accesul la serviciu, alte servicii oferite de BRISE prin intermediul siteului, primirea buletinelor informative si/sau comunicarilor din partea BRISE de orice natura (electronic, telefonic, etc), fara nicio garantie ulterioara din partea BRISE.
    • 1.4.2 BRISE va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte
  • 1.5 Clientul / Utilizatorul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
  • 1.6 Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 1.4, acesta poate sa contacteze BRISE, sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la BRISE destinate acestui scop.
  • 1.7 Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea documentului pe perioada derularii unui Contract, sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de BRISE.
  • 1.8 In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de BRISE si isi revoca acordul exprimat in favoarea documentului pe perioada derularii unei Comenzi, BRISE va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
2. Continut
  • 2.1 Continutul informativ/imagistic prezentat pe siteul BRISE este proprietatea intelectuala a BRISE.
  • 2.2 Clientului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, transferul, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de BRISE, includerea oricarui continut in afara siteului BRISE, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al BRISE asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al BRISE.
  • 2.3 Orice continut la care Utilizatorul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre BRISE si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea BRISE cu referire la acel continut.
  • 2.4 Clientul/Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale documentului.
  • 2.5 In cazul in care BRISE confera Clientului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelori continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau al perioadei definite in acord, conform conditiilor definite in acord, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea BRISE pentru respectivul Utilizator, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
  • 2.6 Nici un continut transmis catre Utilizator sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea BRISE si/sau al angajatului BRISE care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
  • 2.7 Orice utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de Acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista, este interzisa.
3. Contact
  • 3.1 BRISE publica pe site datele complete si corecte de identificare si contactare a sa de catre Client sau Utilizator.
  • 3.2 Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Utilizatorul sau Clientul permite BRISE sa il contacteze prin orice mijloc disponibil incluzand si mijloace electronice.
  • 3.3 Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea BRISE de a contacta Utilizatorul sau Clientul.
  • 3.4 Accesarea siteului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate BRISE se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Utilizatorului sau Clientului si BRISE, considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea BRISE in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail sau prin anunturi pe site.
  • 3.5 BRISE isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc).
4. Buletin informativ/Newsletter
  • 4.1 Primirea buletinului informativ presupune completarea unui formular de catre Utilizator sau Client si acceptarea neconditionata a documentului, in cazul in care nu si-a exprimat deja acest acord.
  • 4.2 Datele preluate de la Utilizator sau Client in scopul expedierii buletinului pot si vor fi folosite de catre BRISE in limitele Politicii de confidentialitate.
  • 4.3 Renuntarea la primirea buletinului informativ de catre Utilizator sau Client, se poate face in orice moment:
    • 4.3.1 Folosind legatura special destinata din cadrul oricarui buletin informativ primit.
    • 4.3.2 Prin modificarea acceptului sau de a primi buletinul si folosind pagini din zonele restrictionate, prin folosirea contului.
    • 4.3.3 Prin contactarea BRISE, conform cu informatiile de contactare, si fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
  • 4.4 Renuntarea la primirea buletinului informativ nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.
  • 4.5 BRISE isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora va trimite buletinul informativ cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Utilizator sau Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi buletinul informativ, fara nici un angajament ulterior din partea BRISE, sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.
  • 4.6 BRISE nu va include in buletinele sale informative transmise Utilizatorului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al BRISE, la momentul expedierii buletinului.
5. Politica de vanzare online
  • 5.1 Accesul la serviciu este permis oricarui utilizator care poseda sau isi creeaza un cont.
  • 5.2 Pentru a i se permite accesul la serviciu, Utilizatorul va trebui sa accepte prevederile documentului.
  • 5.3 BRISE poate limita accesul clientului la serviciu, in functie de comportamentul sau anterior.
  • 5.4 Este interzisa partajarea unui cont intre mai multi clienti.
  • 5.5 In situatia in care se descopera accese de acest gen, BRISE isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul clientului la continut sau serviciu.
  • 5.6 In cazul platilor online, plata serviciilor de pe acest website este efectuata prin intermediul solutiilor de plata online oferite de Romcard SA. In vederea eliminarii riscului ca datele dumneavoastra sa intre in posesia si sa fie folosite abuziv de terte persoane: Brise Trading SRL si Romcard SA garanteaza securitatea sistemelor informatice. Informatiile privind datele cardului bancar (numar de card, data expirarii etc.) nu sunt transferate sau stocate, la nici un moment de timp, pe serverele Brise Trading SRL sau pe serverele Romcard SA. Informatiile privind datele cardului bancar (numar de card, data expirarii etc.) nu sunt transferate sau stocate, la nici un moment de timp, pe serverele Brise Trading SRL sau pe serverele Romcard SA.
  • 5.7 In cazul sistemului 3D Secure pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, datele legate de cardul dumneavoastra, sunt introduse direct in sistemele Visa sau MasterCard, iar in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul 3D Secure, autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem - introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de dumneavoastra, similar codului PIN la tranzactiile de la ATM.

ORICE INCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONTINUTUL SITE-ULUI bfdan.nemesis.ro SAU DE A AFECTA PERFORMANTELE SERVERULUI PE CARE RULEAZA SITE-UL bfdan.nemesis.ro, VA FI CONSIDERATA O TENTATIVA DE FRAUDARE A SITE-ULUI bfdan.nemesis.ro SI VA PUNE IN MISCARE CERCETAREA PENALA IMPOTRIVA ACELUIA SAU ACELORA CARE A(U) INCERCAT ACEST FAPT.

6. Produsele oferite de BRISE
  • 6.1 Produsele comercializate prin intermediul bfdan.nemesis.ro sunt noi, in ambalajul BRISE si In momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie, conform legislatiei in vigoare. Produsele si serviciile sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului disponibil. Din acest motiv BRISE isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in oferta curenta a BRISE.
  • 6.2 Preturile prezentate includ TVA (19%) si nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consilierul clienti BRISE in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma.
  • 6.3 Chiar daca, in ciuda eforturilor noastre, un mic numar de produse pot avea pe site preturi gresite, stabilite in mod eronat de catre aplicatia noastra informatica, intotdeauna se considera pret final cel acceptat de catre client in cadrul discutiilor purtate cu consultantii clienti BRISE. Daca pretul real al produsului este mai ridicat decat pretul afisat pe site, consultantii nostri de vanzari sunt indreptatiti sa va satisfaca cererea de a va livra produsul la pretul publicat pe site, numai in masura in care vom putea face acest lucru, dupa cum si dumneavoastra sunteti indreptatit sa refuzati comanda respectiva. In cazul in care pretul real este mai mic decat pretul publicat pe site, iar dumneavoastra ati achitat pretul in avans, diferenta va va fi returnata dupa cum se va conveni de comun acord, dar nu mai tarziu de 14 de zile de la data primirii produsului.
  • 6.4 BRISE nu ofera nici o garantie, in mod expres, nici implicit, in ceea ce priveste inclusiv, dar fara limitare la, functionarea acestui site, informatia, corectitudinea descrierilor, actualizarea continutului, produsele de pe site precum si potrivirea lor pentru un anumit scop. Utilizatorii sunt de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor sau serviciilor conexe se face pe propriul risc, singura derogare reprezantand obligatia BRISE de a acorda utilizatorilor dreptul de denuntare unilaterala a contractului conform legislatiei in vigoare, drept detaliat mai jos in acest document. Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate in orice mod (culoare, accesorii, aspect, etc.).
7. Valabilitatea ofertelor
  • 7.1 BRISE isi rezerva dreptul de a modifica tarifele practicate pentru produsele si/sau serviciile disponibile pe site fara notificarea in prealabil a Utilizatorului sau Clientului.
  • 7.2 Pretul de achizitie al produselor si serviciilor este cel din momentul emiterii comenzii, in limita stocului
  • 7.3 Pretul de achizitie al produselor si serviciilor promotionale este cel din momentul emiterii comenzii, in limita stocului disponibil si/sau al perioadei promotionale, in cazul in care aceasta este definita.
  • 7.4 Pretul de achizitie al produselor sau serviciilor dintr-o comanda emisa nu se poate modifica la un moment ulterior emiterii acesteia decat cu acordul partilor.
  • 7.5 Pretul de achizitie al produselor si/sau serviciilor dintr-un contract onorat nu se poate modifica.
  • 7.6 Clientul poate renunta la produsele si serviciile achizitionate prin comanda, numai in perioada de timp cuprinsa intre emiterea comenzii si transformarea acesteia in contract, doar in cazul in care metoda de plata aleasa de acesta este ramburs.
  • 7.7 Clientul poate renunta la produsele si/sau serviciile achizitionate prin contract, conform art. 13.
  • 7.8 Promotiile si reducerile se aplica doar in perioada mentionata pe materialele de promovare, iar preturile se calculeaza conform conditiilor stipulate in cadrul acestora.
  • 7.9 In cazul returnarii produselor aflate in promotie: Daca prin inlaturarea unui/unor produse nu se mai respecta conditiile stipulate pe materialele de promovare, pretul produsului/produselor ramase in comanda se calculeaza fara aplicarea promotiei!
8. Comanda online
  • 8.1 Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site.
  • 8.2 Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
  • 8.3 Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca BRISE poate sa il contacteze, in urmatoarele scopuri / situatii, prin orice mijloc disponibil / agreat de BRISE, in functie de scop/situatie:
    • 8.3.1 Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de Client.
    • 8.3.2 Validarea de catre Client a contravalorii comenzii efectuate, conform art. 8.c.1, si incluzand in functie de situatie si alte servicii cu valoare adaugata (i.e. transport, etc)
    • 8.3.3 Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor.
  • 8.4 BRISE poate denunta automat comanda efectuata de catre Client, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:
    • 8.4.1 Datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte
    • 8.4.2 Activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea BRISE si/sau partenerilor acestuia fara nicio justificare.
  • 8.4.3 Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat coform 8.3.
  • 8.4.4 Din momentul in care Clientul valideaza contravaloarea comenzii efectuate sau in care BRISE informeaza Clientul cu privire la comanda sa validata, comanda acestuia devine Contract la Distanta, aplicandu-se astfel definitiile cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, denumit in cuprinsul acestui document Contract, la care se anexeaza, dar fara a se limita la, prezentele Termeni si Conditii.
  • 8.4.5 Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea BRISE, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
  • 8.4.6 In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii.
  • 8.4.7 Este permisa folosirea unui singur voucher de catre Client pe o comanda efectuata online. Folosirea a mai multor vouchere va duce la anularea comenzii de catre reprezentantii BRISE.
  • 8.4.8 Programul de preluare al comenzilor este de luni pana vineri intre orele 10.00 – 18.00, livrarea urmand a se efectua de luni pana vineri intre orele 10.00 – 18.00, sambata 09.00 – 14.00.
9. Sfat de masurare

Ca sa fii sigur ca produsul pe care il doresti ti se va potrivi, te sfatuim sa iei din sifonierul tau un obiect vestimentar asemanator, sa-l intinzi pe o suprafata dreapta si sa-l masori. Dupa aceea nu-ti ramane decat sa compari dimensiunile cu cele ale produsului pe care ti-l doresti. Sau poti la fel de bine sa iei un centimetru si sa te masori direct pe corp. Daca dupa masuratori te incadrezi in doua intervale de marimi, atunci te sfatuim sa alegi marimea mai mare.

10. Plata produselor
  • 10.1 Produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea. Plata produselor comandate de pe site-ul bfdan.nemesis.ro conform acestor "Termeni si Conditii" se poate efectua in avans sau la livrarea produselor (ramburs Fan Courier). BRISE isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans.
  • 10.2 Plata in avans se poate realiza prin mandat postal, ordin de plata; dovada platii trebuie trimisa catre BRISE la adresa de e-mail . Livrarea va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in contul BRISE.
11. Livrarea
  • 11.1 Livrarea produselor se va face oriunde in tara, in termen de 2-5 zile. In cazul in care nu se va reusi livrarea in termenul mentionat, veti fi contactat(a) telefonic.BRISE isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor.Livrarea se face prin curier rapid, tariful fiind valabile pentru orice localitate din Romania.
  • 11.2 In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni inca o data dupa ce reuseste sa ia contact cu acesta, dupa care comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu BRISE, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate. Adresa de livrare a produsului se va confirma impreuna cu consilierul clienti BRISE, numai in scris prin email.În cazul clien?ilor care au in istoricul comenzilor livrari refuzate , BRISE î?i rezerva dreptul de a nu expedia comenzile ulterioare decat dupa efectuarea platii in avans a acestora.
  • 11.3 Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si functioneaza si o reprezinta semnatura pe documentele fiscale legale. Factura constituie contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda si cu nevoile acestuia.
  • 11.4 BRISE isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de BRISE care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.
  • 11.5 Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de BRISE fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de BRISE de la acest client.
12. Garantia produselor

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si certificatul de garantie in original. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

13. Returnarea produselor
  • 13.1 Clientul BRISE poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele
  • 13.2 Produsul care nu este conform cu specificatiile de pe site
  • 13.3 Coletele ce prezinta deteriorari severe
  • 13.4 Produsele ce au fost livrate gresit
  • 13.5 Produsele care au marimi (grosimi) eronat comandate
  • 13.6 Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“ conf. O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014.
  • 13.7 Clientul este obligat sa notifice BRISE, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc , ) in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor, in cazul art. 13.1.5.
  • 13.8 Clientul este obligat sa notifice BRISE, intentia sa de ai fi inlocuite produsele achizitionate, conform art. 13.1.4, prin orice mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/etc) in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor, in conformitate cu art 13.1.5.
  • 13.9 Clientului care a notificat BRISE conform art 13.1.2 / art 13.1.3, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la BRISE in maximum 14 zile calendaristice de la data expedierii notificarii, in caz contrar BRISE considerand cererea nefondata/invalida.
  • 13.10Clientul BRISE nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:
    • 13.10.1 Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 13.1.4.
    • 13.10.2 Cererea de returnare in cazul art. 13.1.2 sau 13.1.3 cauzata de oricare situatie prevazuta la 13.1 are data de expediere care depaseste perioada de 14 zile calendaristice prevazute conform art 13.1.5, din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
    • 13.10.3 In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele declarate in art. 13.1, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
  • 13.11 In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile de la data receptionarii produselor, prin virament bancar.
  • 13.12 In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, conform 13.1.4, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
  • 13.13 In cazul in care Clientul care returnat a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 13.1.4, iar BRISE nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului si in conformitate cu 13.6.
  • 13.14 Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
  • 13.15 In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client
  • 13.16 Ruperea sigiliului de securitate atrage dupa sine scoaterea produselor din categoria celor returnabile

Este necesara completarea unui Formular de retur online. Produsele returnate se trimit la adresa Brise Trading SRL, Bd. Mamaia nr 286, Constanta.

14. Frauda si SPAM
Calitatea serviciilor de hosting, link-urile catre alte site-uri, erori de functionare

Site-ul BRISE este gazduit de serverele unei terte firme. BRISE nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari, sau actualizari ale scripturilor programate. BRISE nu va putea fi facuta raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului BRISE. BRISE nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legaturi de pe site-ul bfdan.nemesis.ro. Pentru respectivele site-uri, raspunderea integrala o poarta proprietarii site-urilor in cauza.

Abonarea si dezabonarea la newsletter

Abonare si dezabonarea la newsletterul site-ului bfdan.nemesis.ro este gratuita si voluntara, si implica acceptarea urmatorilor termeni de utilizare. Mesajele trimise nu sunt nesolicitate si oricand va puteti dezabona urmand instructiunile din subsolul fiecarui email. Mesajele trimise respecta legea Comertului Electronic in ceea ce priveste comunicarea comerciala asa cum este ea stipulata de legislatia romaneasca si internationala.

Utilizarea newsletterului se face in aceleasi conditii de limitare a raspunderii din punctul de vedere al continutului precum se autorizeaza si folosirea site-ului, in conditiile prevazute de prezentul document, iar politica de confidentialitate este descrisa pe larg in sectiunea urmatoare. BRISE detine toate drepturile asupra continutului newsletterului trimis catre abonati in aceleasi conditii ca si pentru informatiile publicate pe site, in concordanta cu prevederile acestui document.

Abonatii newsletter-ului BRISE pot retrimite aceste comunicari comerciale si altor persoane, pe raspunderea lor, si in conditiile in care nu au modificat nici structura, nici continutul mesajelor respective. Persoanele care au primit de la abonatii newsletter-ului BRISE mesajele comerciale, se considera ca au fost informate in prealabil de catre abonati despre prevederile prezentului articol. In acest context, BRISE nu poate fi facut raspunzatoare sub nici o forma de actiunile abonatilor sai.

BRISE isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul oricarui abonat la newsletter, daca are orice fel de motive pentru a crede ca abonatul respectiv nu respecta prevederile prezentului document.

  • 14.1 BRISE nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin nici un mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
  • 14.2 Clientul / Utilizatorul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
  • 14.3 BRISE declina orice responsabilitate, in situatia in care un Utilizator / Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele BRISE.
  • 14.4 Clientul sau Utilizatorul va informa BRISE asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
  • 14.5 BRISE nu promoveaza SPAM-ul.
  • 14.6 Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru stergerea acesteia.
  • 14.7 Comunicarile realizate de catre BRISE prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
  • 14.8 Urmatoarele scopuri atinse sau nu vor fi considerate tentativa de fraudare a siteului/continutul si/sau BRISE si se va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
    • 14.8.1 de a accesa datele de orice tip ale altui utilizator/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
    • 14.8.2 de a altera sau altfel modifica continutul siteului sau Continutului expediat prin orice metoda de catre BRISE catre Utilizator / Client
    • 14.8.3 de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul
    • 14.8.4 de a accesa sau a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre BRISE catre Utilizator/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.
15. Limitare de responsabilitate
  • 15.1 BRISE nu poate fi tinuta responsabila in fata nici unei persoane fizice sau juridice care foloseste sau se bazeaza pe continut.
  • 15.2 BRISE nu poate fi tinuta responsabila pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu /etc) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei de tip continut prezentata sau nu pe site sau pentru orice tip de erori sau omisiuni in prezentarea continutului care pot conduce la orice fel pierderi.
  • 15.3 In cazul in care un Utilizator/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre BRISE, violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii BRISE, conform detaliile de contact, astfel incat BRISE sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
  • 15.4 BRISE nu garanteaza utilizatorului sau clientului acces pe site sau la serviciu si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al BRISE.
  • 15.5 BRISE nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
  • 15.6 BRISE este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Utilizator sau Client prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al BRISE, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura de partea Utilizatorului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
  • 15.7 BRISE nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
    • 15.7.1 serviciul/produsul va fi potrivit cerintelor clientului
    • 15.7.2 serviciul/produsul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel
    • 15.7.3 produsele/serviciile obtinute gratis sau contracost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului
  • 15.8 Operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau utilizator si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.
16. Politica de confidentialitate
  • 16.1 BRISE garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic. Aceste informatii vor putea fi folosite de catre BRISE pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, promotii, etc. numai cu acordul prealabil al clientului. Furnizarea datelor personale catre BRISE nu implica obligativate din partea utilizatorilor iar acestia pot refuza furnizarea acestor date in orice circumstante si pot solicita in mod gratuit stergerea acestora din baza de date. Orice astfel de cerere/notificare in vederea stergerii acestora din baza de date, se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa , sau prin posta la adresa: Brise Trading SRL, Bd. Mamaia nr 286, Constanta
  • 16.2 BRISE se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia operatorului de marketing direct. Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.
  • 16.3 Informatiile furnizate catre BRISE sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor, trimiterea de mesaje personalului OFG, abonarea la newsletter, etc), conform legilor in vigoare. BRISE nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajaza spam-ul, si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora.
  • 16.4 BRISE certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, precum si a Ordonantei nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare. Printre aceste drepturi se numara (enumerarea nu are un caracter limitativ):
    • 16.4.1 dreptul de a cere BRISE sa va confirme prelucrarea sau nu a datelelor Dumneavoastra personale, in mod gratuit;
    • 16.4.2 dreptul de a cere BRISE sa rectifice, actualizeze, blocheze sau sterge, in mod gratuit, acele date furnizate a caror prelucrare nu este conform dispozitiilor Legii nr. 677/2001;
    • 16.4.3 dreptul de a cere BRISE sa inceteze, in mod gratuit, prelucrarea datelor Dumneavoastra personale;
    • 16.4.4 dreptul de a cere BRISE sa inceteze expedierea de mesaje promotionale.

Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa sau prin posta, la adresa: Brise Trading SRL, Bd. Mamaia nr 286, Constanta.

BRISE nu poate fi facuta responsabila pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale. BRISE nu poate fi facut raspunzator in nici un fel pentru pierderea sau alterarea datelor personale stocate de in scopul precizat in prezentul document.

17. Forta majora si cazul fortuit
  • Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
  • Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
  • Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
  • Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
  • Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 17. 3.
18. Litigii
  • 18.1 Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre BRISE Utilizatorului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prezentele "Termeni si conditii de utilizare".
  • 18.2 Orice disputa cu referire la prezentele “Termeni si Conditii” care ar putea sa apara intre Utilizator/Client si BRISE se va rezolva pe cale amiabila.
  • 18.3 BRISE nu raspunde de nici o pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor.
  • 18.4 Orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre Utilizator si BRISE sau partenerii sai se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare.
  • 18.5 Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
  • 18.6 Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.
19. Dispozitii finale
  • 19.1 BRISE isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului, inclusiv modificari ce ar putea afecta site-ul si/sau orice continut fara notificare prealabila a Utilizatorului sau Clientului.
  • 19.2 BRISE nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
  • 19.3 BRISE isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare. Exceptie fac paginile in care sunt prezentate firmele partenere sau ofertele acestora si unde nu vor fi introduse bannere de natura concurentiala.

Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe bfdan.nemesis.ro si care nu este deja tratata de nici un articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator.In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane sau unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de ambele parti. Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii de Utilizare a site-ului bfdan.nemesis.ro, clientul isi asuma in totalitate consecintele ce decurg din folosirea in aceste conditii a site-ului.